Informacio útil

Grups

Participa

noticies

Malick Dia en llibertat

Malik Dia ha sido puesto en libertad despues de declarar ante la policia. Malick ha sido retenido por su color de piel en un espacio publico básico para el derecho a la libertad de movimiento. Contra el racismo CIUDADES SIN FRONTERAS.

Malik t'eseperem a casa.

Nova web del Ateneu Candela

Aquesta és la nova web de l'Ateneu Candela, nova perquè utilitza un gestor de contingut actualitzat (Drupal 6.13) i nova perquè em aprofitat la benentesa per donar un salt de claredat a la web.

Pròximament farem un taller obert per posar-la al dia en quant a continguts i donar-li l’últim retoc estètic/accessibilitat sempre des del punt de vista de la funcionalitat i la senzillesa.

Mensaje apoyo a la asociación de sin papeles de Sevilla

La semana pasada los inmigrantes Sin papeles de la ciudad de Sevilla decidieron hacer público que se están uniendo para reivindicar sus derechos como seres humanos a una vida digna, y denunciar lo que implica vivir en la clandestinidad, tan solo por no tener papeles, por eso han decidido levantar sus voces, rebelarse, y expresar su espíritu de lucha diciendo ¡Basta ya de injusticias! ¡Sobrevivir no es un delito y no tener papeles no es ser delincuente!

Etiquetes:

Ante la criminalización de los manteros

Este jueves 7 de mayo el diario Terrassa ha publicado una carta de la ODS y la Ass. Sin Papeles de Terrassa que responde a una articulo publicado en el mismo diario el pasado día 2 de mayo, titulado “Un mal favor” y firmado por el Sr. Salvador Cardús. Por cuestiones de maquetación del diario tan solo han publicado un resumen de la carta que presentamos bajo estas líneas. Añadimos también 2 vídeos realizado durante las movilizaciones del pasado mes de febrero en el marco de la campaña estatal para la despenalización del Top Manta, en adjunto tenéis a vuestra disposición los dos artículos escaneados publicados en el diario Terrassa.

Etiquetes:

Mayday 09: Prop de 600 persones prenen els carrers de Terrassa per dir que "No pagarem aquesta crisi!!"

A les 12 hores d'aquest matí, ni les turbulències ni la pluja han sigut un fre per a que es celebrés una vegada mes el Mayday Terrassa, una expressió pública dels invisibles de la nostra ciutat: Ofegats per la hipoteca, venedors de top manta, estudiants descontents, migrants, precaries, gays i lesbianes, joves i vells, trebalaldors culturals, han sorit al carrer per dir que la crisi no la pagarem nosaltres, que la tenim dret a tenir drets i que la vida és nostra.

 

La manifestació a començat a l'estació de la Renfe on s'han concentrat totxs lxs participants de la manifestació, el percussionistes, el camió i els seus mc's, i la unitat mobil musical, i entre clams contra la crisi, i crits contra les fronteres i per la llibertat de moviment, s'ha donat el tret de sortida a la parade.

Etiquetes:
Contingut sindicat