Cafè del Candela 126 posts | Communia 17 posts | Escoleta d'idiomes Maan yad f yad 0 posts |
L'Embarral 32 posts | Synusia 10 posts |
Cafè del Candela 126 posts | Communia 17 posts | Escoleta d'idiomes Maan yad f yad 0 posts |
L'Embarral 32 posts | Synusia 10 posts |
ENTRE SÁBADO Y DOMINGO és la òpera prima d'en Gerad Mîsael, un dels organitzadors de Videodrome.
Un film lowcost de post-horror i comèdia existencial protagonitzat per Didac Alcaraz (Go Ibiza GO, Mi Loco Erasmus). ENTRE SÁBADO Y DOMINGO és un film de post-horror lowcost, nouvelle trash, vodevil experimental, malson kafkià, poesia esquelètica, comèdia sense gràcia i drama sense llàgrimes.
Si no la vas veure a l'octubre al 4art aniversari de Videodrome, ara és la teva oportunitat per fer-ho! ;)
Per fi podem compartir tota la programació del Centre Social durant el mes d'Abril! A partir d'ara tindrem flyers mensuals de totes les activitats.
Animeu-vos a passar per l'Ateneu Candela: tindrem cinebar (3 sessions), poesia, 4 presentacions de llibres, 2 concerts, una sessió d'autoformació i molt més!
[Quién da más? Spring is here!]
ATENEU CANDELA ABRIL'13