Grupos

Participa

Informacio útil

març

[Programació mensual] Març de 2016 a l'Ateneu Candela

Ja s'ha acabat el Febrer i el cicle dedicat al gèner negre, però ha arribat Març carregat de música i jazz. Voleu conèixer l'agenda de totes les activitats que es faràn al Centre Social durant tot el mes? :)

Tota aquesta activitat està esperant que la gaudeixis! Al Calendari del web, podreu trobar una descripció ampliada de cada activitat (a sota resum). Haureu vist que hi ha més d'una quinzena d'activitats que van des del cine, passant pels tallers, la poesia, el teatre per adults (estrenem cicle!), la música en directe, presentacions de llibres i trobades del món editorial, gastronomia, i fins i tot activitats d'altres iniciatives de la ciutat, com un cinefòrum o una taula rodona sobre el lleure.

[vacances] Tanquem els dies 24, 25, 26, 27 i 28 de març

Tanquem el centre social per vacances els dies 24, 25, 26, 27 i 28 de març.

Ens veiem a la tornada el dimarts 29 de març! ;)

[llibreria Synusia] Vermut amb projectes editors!

Cita amb editorials, llibres i vermut! Tenim ganes de provar nous formats de trobada amb llibres en mà. Obrir un espai on trobar-nos amb projectes editorials. Conèixer d'aprop el seu recorregut, els seus reptes. I després d'aquest moment de diàleg, acostar-nos als llibres, amb una selecció de títols per a la ocasió, per palpar d'aprop això que fem i acabar amb un bon #vermut :) 

Comencem per PROJECTES EDITORIALS DE LA CIUTAT. Coneixes a Bira Biro i a Eklèctyc impressions? Dos projectes editorials singulars als quals tenim moltes preguntes a fer! 

[concert] Pablo y Lola - Música argentina

"Pablo y Lola" nos invitan a un viaje imaginario, ofreciendo su espectáculo de música argentina de raíz. En lo que va de su Gira EUROPATour 2015/16 se han presentado en más de 55 reconocidos escenarios de Portugal, España, Francia, Suiza e Italia. Son originarios de Buenos Aires.
 
Su repertorio incluye ritmos folclóricos argentinos como la chacarera, la zamba, la cueca, etc., canciones propias y de renombrados intérpretes y compositores como Mercedes Sosa, Atahualpa Yupanqui, entre otros.
 
El viernes 18 de marzo a las 22h te esperamos en el Ateneu Candela para disfrutar de su genial música en directo! :)
 
Ateneu Candela: a 5 minutos de la Renfe centro y a 10 de los FGC-Terrassa Rambla, c/Montserrat 136 de Terrassa

[Cinefòrum de la Taula de l'Aigua] Tambien la Lluvia

Al 2000 va esclatar la guerra de l'aigua a Cochabamba (Bolivia) degut a la privatització de l'aigua a la regió, la qual va comportar una pujada del preu de l'aigua d'un 300%. Moltes families es van quedar sense l'accès aquest dret humà bàsic. La pel·lícula fa un paral·lelisme entre l'època del colonialisme i el procés de privatització de serveis bàsics soferts a l'Amèrica del Sud i més concretament a Bolivia.

Amb una direcció d'Itziar Bollaín impecable i les grandísisimes interpretacions de Luis Tosar i Gael Garcia Bernal, te la perdràs?

Cineforum organitzat per la Taula de l'Aigua de Terrassa. A les 19h al Ateneu Candela.

+ info de la pel·lícula a: https://es.wikipedia.org/wiki/Tambi%C3%A9n_la_lluvia

[Presentació llibre] "Els dies sense glòria"

El dijous 31 de març a les 19: 30h us convidem a la presentació de "Els dies sense glòria" amb la participació de la seva autora Sílvia Alcàntara. Un llibre editat per Edicions de 1984.

Sílvia Alcàntara publica, a Edicions de 1984, la novel·la Olor de Colònia(2009). El relat, que reconstrueix la vida d'una colònia tèxtil catalana pels volts de 1950, produeix un gran impacte en el panorama català per la seva maduresa i qualitat literàries. L'any 2011 publica, a Edicions de 1984, la seva segona novel·la, La casa cantonera, en què explora el tema de la gelosia fraternal i de parella i els secrets d'una família en un poble miner inconcret del Beguedà, la comarca en què va néixer.

[Poesia Infantil] Papallona - Poemes de Joana Raspall

El 21 de març es celebra el dia Internacional de la Poesia, per això i pensant en els infants...us fem una bona proposta!

El 19 de març a partir de les 18: 30h us convidem a l'espectacle poetico-musical "PAPALLONES" creat pel terrasenc Carles Cuberes (veu, narració i guitarres).

REPERTORI: Tots els poemes són obra de la Joana Raspall i formen part de diversos reculls publicats entre el 1996 i el 2003. La majoria apareixen agrupats a la compilació “Bestiolari de Joana Raspall” publicat per Pagès Editors el 2014. Tota la música és original. Les cançons es van presentant amb petites històries, anècdotes o endevinalles que situen al públic en el poema o cançó triats. Aquests són alguns dels poemes seleccionats:

[concert] First Barbacue Jazz "BBQ JAZZ TRS"

Una nit especial d'homenatge a la millor música de New Orleans. Una producció especial de l'Ateneu Candela pel 35è Festival de Jazz de Terrassa que combina 4 ingredients bàsics per una nit irrepetible: bon ambient, alegria, gastronomia i la bona música de Nova Orleans.

  • A les 20:30h obrim les portes al ritme del Dj Davis "Treme"
  • A les 21h surten els "butipans a la barbacoa" i la cervesa/refresc/vi inclosos en la entrada.
  • A les 22h Concert amb Organ's MO: Guim Garcia Balasch (saxos), Caspar St Charles (bateria), Arecio Smith (organ).
  • I a partir de les 23:30h tanquem la vetllada  Dj Original Soulboy per ballar a ritme de New Orleans (Jazz, Rhythm & blues, rock & roll, Bounce, Second Line, Cajun, Brass Band, Zydeco, Hip Hop).

[Presentació llibre] Revoltes

El DIJOUS 26 DE MARÇ a les 19h. us convidem a la presentació de "Revoltes" amb Itziar González i Iago Otero.

Un llibre que els autors defineixen com fruit de la acció combinada de moltes persones i que ens permetrà obrir un diàleg intens sobre noves institucions, processos participatius, democràcia i drets a la ciutat.

[Programació mensual] Març 15' a l'Ateneu Candela

Després de tancar el cicle #FebrerNegreAlCandela que ha estat força intens, per fi us compartim l'agenda de totes les activitats que es faràn al Centre Social al mes de Març de 2015! :)

[Poesia i Literatura (Desassossec, Deus Ex machina, Miquel Desclot), Música (Roc Calvet, El Plan de Alberto), presentacions de llibres i editorials (Revista Pikara), Cinema (Cinebar dimecres Jazz Cinema Vol.2), Teatre (Iaia, memòria històrica), Cuina ("Espai Culinari Terrassenc" sopar degustació vegà), Propostes del Cafè del Candela (Presentació de la nova carta, Concurs de Catan i jocs de taula)]

Tota aquesta activitat és produïda per la gent. Al Calendari del web, podreu trobar una descripció ampliada de cada activitat (a sota resum):

Distribuir contenido