Cafè del Candela 123 posts | Communia 16 posts | L'Embarral 29 posts |
Synusia 352 posts |
Estrenem nova proposta literaria al voltant de la literatura infantil: CLUB DE LECTURA D’ÀLBUMS IL·LUSTRATS. Adreçada a infants de 6 a 8 anys que estiguin interessats en la lectura i vulguin compartir-la amb d’altres nens i nenes. Un cicle de tres sessions d’una hora de durada, aproximadament. A cada sessió llegirem conjuntament un àlbum il·lustrat i el viurem de ple a través del joc, les dinàmiques i la conversa.
A càrrec del grup Còdol.
Lloc: A Synusia | La llibreria del Ateneu Candela (C/ Montserrat 136 | Terrassa).
Preu: 5 € per nen/a i sessió o 12€ per nen/a tot el cicle.
Inscripcions | Informació a la llibreria Synusia i a somcodol@gmail.com
Desitgem que totes estigueu bé, que aquest any que ha començat allunyi les dificultats que ha creat la COVID a tots els nivells i que puguem tornar-nos a trobar ben aviat.
Durant la pandèmia, els diversos projectes que conformen el Candela segueim treballant, presencialment i des de casa, per mantenir viva l’espurna d’aquest espai que tan estimem. Malgrat que tot està sent més complicat del que voldríem, seguim remant juntes per continuar cuidant aquest centre social de la ciutat.
Volem aprofitar per donar les gràcies a la comunitat que ens envolta i ens dóna suport en moments tan difícils com aquest. Seguim cuidant i cuidant-nos.