Informacio útil

Participa

Grups

Cafè del Candela 123 posts Communia 16 posts L'Embarral 29 posts
Synusia 350 posts

[Documental] Todo lo contrario

Manolo conoció a Jesús pidiéndole la hora en una calle de Madrid a principios de los cincuenta. Mucho, mucho después, Javi los conoció a los dos como fisioterapeuta, acompañando la recuperación de Manolo tras un ictus. Se hicieron amigos y Javi quiso hacer esta película, llamando a más amigos y poniéndolos a conversar con Jesús y Manolo, que tienen casi noventa y noventa y pico años. Hablan en ella de los barrios madrileños en los que han vivido (Lavapiés, Pardiñas), de cine y de teatro, de las tensiones que han agitado la España del siglo XX o de la represión de la homosexualidad durante el franquismo (y más allá), compartiendo sus ideas sobre el pasado y el presente, la vejez y la juventud, el dinero y el amor. Y, la mayor parte del tiempo, Manolo y Jesús dicen todo lo contrario de lo que los jóvenes que les hacen preguntas esperaban oír."

 
Etiquetes:

El Candela segueix remant endavant

Desitgem que totes estigueu bé, que aquest any que ha començat allunyi les dificultats que ha creat la COVID a tots els nivells i que puguem tornar-nos a trobar ben aviat.
Durant la pandèmia, els diversos projectes que conformen el Candela segueim treballant, presencialment i des de casa, per mantenir viva l’espurna d’aquest espai que tan estimem. Malgrat que tot està sent més complicat del que voldríem, seguim remant juntes per continuar cuidant aquest centre social de la ciutat.

Volem aprofitar per donar les gràcies a la comunitat que ens envolta i ens dóna suport en moments tan difícils com aquest. Seguim cuidant i cuidant-nos.

COVID-19 Fes-te sòcia

 

Webs dels projectes:

Cafè del Candela Communia Embarral Synusia