Informacio útil

Participa

Grups

Cafè del Candela 123 posts Communia 16 posts L'Embarral 29 posts
Synusia 352 posts

[Presentació online] Cómo crear espacios más seguros

El proper dimecres 13 de gener, a les 19h, us convidem a la presentació online del llibre "Cómo crear espacios más seguros" (Orciny Press) de Shawna Potter. Per a la presentació ens acompanyaran Hugo Camacho, editor i traductor del llibre, i Anabel Sesma, companya del moviment feminista de Terrassa. La presentació es podrà seguir en aquest enllaç: Presentació online: cómo crear espacios más seguros

Shawna Potter, cantante de la banda War On Women, lleva años enfrentándose al machismo y al acoso tanto en sus letras como sobre el escenario. También ha impartido formación a locales y espacios comunitarios sobre cómo crear entornos más seguros para personas discriminadas. Ahora ha convertido sus décadas de experiencia en una guía concisa para todo tipo de espacios públicos, desde galerías de arte a salas de conciertos, que quieren deshacerse de los acosadores en el mismo momento en que aparecen. Una síntesis de sus talleres, las propuestas de Cómo crear espacios más seguros son realistas, sensatas y fáciles de poner en práctica. Con ejemplos que incluyen historias personales, casos prácticos y ejemplos de políticas antiacoso, nos demuestra por qué es importante que haya espacios más seguros al tiempo que hace más fácil que podamos conseguir crearlos. Con pasión punk, sinceridad y rabia se consigue hacer el trabajo.

El Candela segueix remant endavant

Desitgem que totes estigueu bé, que aquest any que ha començat allunyi les dificultats que ha creat la COVID a tots els nivells i que puguem tornar-nos a trobar ben aviat.
Durant la pandèmia, els diversos projectes que conformen el Candela segueim treballant, presencialment i des de casa, per mantenir viva l’espurna d’aquest espai que tan estimem. Malgrat que tot està sent més complicat del que voldríem, seguim remant juntes per continuar cuidant aquest centre social de la ciutat.

Volem aprofitar per donar les gràcies a la comunitat que ens envolta i ens dóna suport en moments tan difícils com aquest. Seguim cuidant i cuidant-nos.

COVID-19 Fes-te sòcia

 

Webs dels projectes:

Cafè del Candela Communia Embarral Synusia