Cafè del Candela 126 posts | Communia 17 posts | Escoleta d'idiomes Maan yad f yad 1 post |
L'Embarral 32 posts | Synusia 416 posts |
Cafè del Candela 126 posts | Communia 17 posts | Escoleta d'idiomes Maan yad f yad 1 post |
L'Embarral 32 posts | Synusia 416 posts |
Davant les actituds irresponsables del govern de la Generalitat i alguns ajuntaments de Catalaunya en front el fenòmen del Top Manta, des de la ODS volem reproduir en aquesta web el comunitcat de SOS Racisme: "La repressió contra la venda ambulant: qui són els culpables i qui les víctimes?"
Des de SOS Racisime Catalunya, com associació de defensa de drets humans i antiracista, volem manifestar la nostra preocupació i la nostra denúncia per la repressió i persecució que s’està donant, cada cop de manera més bel·ligerant, contra els venedors ambulants.
SOS Racisme va comunicar ahir 13 de maig la mort en el CIE (Centre d’internament per a Estrangers) de Zona Franca d’una marroquí de 22 anys pendent d’una ordre d’expulsió que estava en aïllament, fets que han originat una vaga de fam en el CIE. Aquests fets s’han filtrat a través de diversos testimonis de persones retingudes i familiars d’altres interns.
La poca transparència que caracteritzen els CIE’s ha fet impossible aconseguir més informació. Seguirem atents a la vaga de fam, així com les gestions per aclarir els fets realitzades per SOS Racisme i altres organitzacions que des de fa molt temps denunciem aquests “Guanatnamos-europeus”
Invitem a tothom a difondre aquesta informació. Per a més informació sobre els CIE podeu visitar la web http://www.ciudadessinfronteras.net .
Aquest dimarts 15 de desembre se celebra a Arenys de Mar un altre Judici contra els Top Manta. Es tracta de D.A un altre cas de persecussió per part de la justícia a l'únic delicte de sobreviure. El fiscal demana entre 6 mesos i 2 anys de presó, més les multes corresponents, i sembla ser que el jutge té la intenció d'aplicar la mateixa pena que casos anteriors celebrats a la mateix audiència provincial. Aquest judici ja va estar suspès una vegada ja que es va avisar a l'advocat defensor del judici amb un sol dia d'antelació, un temps gairebé impossible per a la preparació d'una bona defensa.