Informacio útil

Participa

Grups

Cafè del Candela 123 posts Communia 16 posts L'Embarral 29 posts
Synusia 352 posts

libros

[Synusia] Semana de J. M Coetzee

En Synusia seguimos en clave lecturas de verano. Y sí, proponeros lecturas también pasa por tentar la mirada con autores que forman parte del ADN Synusiero;) Por ello, del 08/07/2013 al 12/07/2013, todos los títulos de John M. Coetzee tendrán un 10% de descuento; “Tierras del poniente”, “Vida y época de Michael K”, “Foe”, “Desgracia” u “Hombre lento”.

 

[Synusia] Programació Febrer'13

Com cada inici de mes, Synusia us convida a veure, llegir i compartir la seva programació. Com sempre, pensada com a part d'una agenda cultural oberta, crítica i irreverent, que ens permeti seguir qüestionant-nos entorn a tot allò que es mou al nostre voltant. Aquell espai que anem construint entre totes i que cada dia agafa més vida.

Inauguramos oficialmente la Librería Synusia!

El pasado viernes 13 de noviembre hubo celebración en el Ateneu Candela! Amigos y amigas del centro social junto a algunos vecinos más de Terrassa que se acercaron para la ocasión hicieron brindar sus copas de cava por un buen motivo, inauguramos oficialmente la Librería Synusia!

Para ello contamos con David de Traficantes de Sueños. David nos explicó que es y como funciona este proyecto de Madrid que tanto nos gusta desde hace ya mucho tiempo. Tal y como se encargo de explicar Oscar de la Librería Synusia, Traficantes de Sueños encuentra ahora en Terrassa una forma material para caminar y avanzar juntos, una forma de colaboración con nuestro centro social. Los Dj's Rebel Squad Sound se encargaron de  mantener por lo alto los ánimos con su querido dub-reggae-ragga-dancehall...

El Candela segueix remant endavant

Desitgem que totes estigueu bé, que aquest any que ha començat allunyi les dificultats que ha creat la COVID a tots els nivells i que puguem tornar-nos a trobar ben aviat.
Durant la pandèmia, els diversos projectes que conformen el Candela segueim treballant, presencialment i des de casa, per mantenir viva l’espurna d’aquest espai que tan estimem. Malgrat que tot està sent més complicat del que voldríem, seguim remant juntes per continuar cuidant aquest centre social de la ciutat.

Volem aprofitar per donar les gràcies a la comunitat que ens envolta i ens dóna suport en moments tan difícils com aquest. Seguim cuidant i cuidant-nos.

COVID-19 Fes-te sòcia

 

Webs dels projectes:

Cafè del Candela Communia Embarral Synusia

Contingut sindicat